Úvod > Reklamácie a vrátený tovar > Reklamácie > Čo robiť, ak niečo nie je, ako by malo byť?

Čo robiť, ak niečo nie je, ako by malo byť?

 

Ak potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás objednali, prečítajte si prosím nasledovné informácie:

 

Záručná doba 

Záručná doba na všetok tovar objednaný v internetovom obchode Martinus.sk je 24 mesiacov. V prípade bazárového tovaru 12 mesiacov. Pri bazárovom tovare nie je možné reklamovať poškodenie, ktorého sa zľava týka. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.

Oznámenie reklamácie

Reklamáciu môžete oznámiť e-mailom na adresu reklamacie@martinus.sk

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia tovaru nemusia byť uznané. Nekompletnosť skladačiek puzzle a hier je nutné oznámiť do 14 dní od ich prevzatia.

 

Riešenie reklamácie

Po dodaní reklamovaného tovaru Vás budeme kontaktovať e-mailom a navrhneme Vám najvýhodnejšie riešenie reklamácie. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom.